🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رقاص هراس‌های خویش

(ثبت: 3109) دی 24, 1395 
رقاص هراس‌های خویش

هست
می لرزم/
نیست 
می لرزم/
عشق ورزیدم 
لرزیدم/
در تنفر هم لرزیدم/
از بودم 
لرزیدم/
نابودمُ بازهم می لرزم
من رقاص هراس‌های خویش‌م

اشکان ملک پور

_____________
#ashkan_malekpour
#اشکان_ملکپور
از مجموعه‌ی چوب‌و‌سنگ
@ashkam_malekpour

نظرها
  1. حامد علی بیگی

    دی 26, 1395

    جالبه

    آفرین

    اشعار زیبایی دارید

    خوشحال میشم نظرتون را درباره سپید های خودم بدونم

    • اشکان ملک پور

      دی 27, 1395

      درود حامد جان 

      نظر لطف شماست 

      اگر سعادت باشه افتخاری برای من خواهد بود 

  2. جواد مهدی پور

    دی 27, 1395

    درود بر شما

    زیبا سرودید

  3. نگار حسن زاده

    دی 27, 1395

    درود بر شما بزرگوار

    خوش آمدید به شعر پاک

    بسیار زیبا بود

    موفق باشید

    • اشکان ملک پور

      دی 27, 1395

      عرض ادب و احترام دارم بانو /قدردانم از پذیرفتن من در جمع بزرگ خود 

  4. سلام و عرض ادب

    زیبا میسرایی ومیهمان گلشن پر مهر ادبت لذت میبریم اشکان عزیز.

    ستودنیست.

    همیشه به همین زیبایی بسرایی

    • اشکان ملک پور

      دی 27, 1395

      استاد پر مهر من 

      نظر به لطف دارید 

      ممنونم از زمانی که اختصاص میدین به نوشته علی من/قدر دانم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا