🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رقص

(ثبت: 237510) فروردین 14, 1400 

 

از میان واژه هایت
شعله می کشد
درون من
تکرار
دوستت دارم مدام

پروانه می شوم
پر از التهاب سوختن

از ساحل چشمانم
موج می خروشد
بر صخره گونه هایم
اشک
با دلهره
می رقصد
مدام در من

#شیدا_شهبازی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سعید فلاحی

    فروردین 15, 1400

    درود و ادب

    بسیار زیبا

    لذت بردم

    مانا باشید و سرسبز

    👏👏👏👏

  2. شیدا شهبازی

    فروردین 16, 1400

    از لطف و توجه شما سپاسگزارم 🌹

  3. محمدعلی رضاپور

    فروردین 16, 1400

    🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا