🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رنگین کمان

(ثبت: 234831) دی 4, 1399 

 

دوست دارم
یک شب نارنجی
سیب سرخ لبت را
بچینم
در رنگین کمان‌ آرزوهایم
بگذارم

و تو که دست نیافتنی ترین
میوه روی زمینی
میوه روی زمینی
میخواهم فقط
قسمت من باشی

به قلم:
#مجید_محمدی
نام اثر:
#رنگین_کمان

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. بسیار زیباست درودتان باد
    🌼🌼🍁🌸

    • مجید محمدی

      دی 14, 1399

      درود شاعره بزرگوار ممنونم از مهرتان🙏🙏🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا