🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روسری گلدار

(ثبت: 210985) تیر 2, 1398 

هنوز
روسری ام
برای تو
گُل،
دارد….

#لیلا_بهمنی

 

 

 

 

نظرها
  1. درود

    احسنت

  2. طارق خراسانی

    تیر 4, 1398

    سلام

    کوتاه فوق العاده زیبایی ست

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا