🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روشنای هدایت

(ثبت: 262906) مرداد 25, 1402 
روشنای هدایت

بسم رب الشهاده و النور
روشنای هدایت

حسین نقطه پیوستنم به ایمان است
هم او که نور امید و نجات انسان است

شهید تشنه لبی که حضور او شأنِ
نزول اشک من و آیه‌های باران است

شگفت نور خدایی که در تجسم درد
همیشه مایه تسکین و عین درمان است

اگر به چشم دلت بنگری تمام وجود
از ابتلا به تب و تاب او پریشان است

نگاه کن که به دل های لاله های شهید
نشان داغ جگرسوز  عشق پنهان است

به شعر خود صلواتی تو ختم کن مهدی
بر او که ذکر صفاتش حرارت جان است

به روشنای هدایت ز کشتی ارباب
بسی امید نجاتم ز موج توفان است

 

#مهدی_رستگاری
بیست و دوم مرداد سال یکهزار و چهارصد و دو خورشیدی
بیست وششم محرم الحرام ۱۴۴۵ هجری قمری
غزل سرایی گروه ادبی 《گلشن شعرا》

دفتر شعر شیدایی

۶۳۸

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. معصومه بیرانوند

    مرداد 25, 1402

    سلام و درود بر شما
    بسیار عالی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا