🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رویا

(ثبت: 257868) اردیبهشت 5, 1402 

 

نسیم حضورت
می پیچد
میان کوچه سار روزها

و‌پنجره نگاهم
گشوده می شود
به وسعت لبخندت

در آسمان چشمانت
هزار قاصدک بی تاب
پیام مهربانی می سرایند

رویای شیرین
لحظه های بیداری

با بند بند انگشتانت
سخاوت باران را
می نوازی
و سبز می شود
از رقص لطیف آوازت
دشت های سر سبز دوستی
بیا دردانه ی بهار نارنج
و با قدم هایت
روزهای نرفته را
شکوفه باران کن
تازیبا شوند
ثانیه های شیدایی

تقدیم به رویا جان
#شیدا شهبازی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 5, 1402

    سلام و درود

    بسیار زیباست

    مبارک عزیزتان

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 14, 1402

      سلام و درودسپاس از حضورتان🙏🙏🙏🌺🌸🌸🌺

  2. طلعت خیاط پیشه

    اردیبهشت 5, 1402

    درود بر شماپ
    زیبا سروده اید
    ❤️🌸❤️🌸❤️🌸🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا