🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زمستان

(ثبت: 235169) دی 16, 1399 

 

گم کرده ام راه خانه را
چشمانم را توده ای ابر فراگرفته
طغیان میکند اشک
و تو
ویران می کنی پل پشت سر را.

سردی زمستان یخ میزند
خاطراتت را بر تن شیشه ی پنجره
که تنها همدم تنهایی من است
بعد از تو دیگر
خانه ی دل گرم نیست

✍️#مجید_محمدی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا