🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زندان

(ثبت: 255668) بهمن 11, 1401 

 

یک روز شال و کلاه می کنم و
در پسِ کوچه های زمستان گم می شوم
مرا چه به سرما
مرا چه به باران
مرا چه به برف
می روم در زندانم داغِ داغ می سوزم…!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    بهمن 11, 1401

    سلام و احترام

    زیبا سرودید

    درود بر شما بانو گودرزی گرامی

    💐🙏👏👏👏🌹

  2. فروغ گودرزی

    بهمن 11, 1401

    سلام یر شما
    زیبا خواندید استاد
    سپاس از نظر ارزشمندتون 🙏🌺🌺

  3. طارق خراسانی

    بهمن 11, 1401

    سلام

    با این شعر مرا هم سوزاندی
    نبیتم دختران عزیزم غمگین باشند

    در پناه خدا شاد زی 🌱👌🌹🌹🌹🌹🌹👌🌱

  4. فروغ گودرزی

    بهمن 11, 1401

    درود استاد
    ممنونم که مرا می خوانید
    الهی همیشه سلامت و شاد باشید🙏🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا