🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زن و آزادی

(ثبت: 222987) اسفند 16, 1398 

 

یک بار دیگر از جوانی یاد کردیم
دیروزمان را از درون فریاد کردیم

گفتند ابلیس است زن، ما را شکستند
مردانگی را طعمه صیاد کردیم

برجانمان زخمی شدند وپینه بستند
آهی کشیدیم آخرش غمباد کردیم

افکارمان را در گذشته خاک کردند
ما از جهالت رسته و ارشاد کردیم

حق زن و آزادگی را پس گرفتیم
خود را از این نابخردی آزاد کردیم

#آذر_رئیسی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    اسفند 16, 1398

    بیان آزادی و آزادگی ….

    چه مرد باشد یا زن …

    به قول حضرت مؤلانا :

    مرد و زن چون یک شوند آن یک توی

    سلام و درود

    دستمریزاد

    تقدیمی : 🌸

    نیمه پنهان مرد و زن یکسو نما
    رو به اکمال آن زمان ،با هم دلا

    یادِ معراجی کنی از دامنی
    پاکدامن زن ، عروجی مردها

    ولی اله بایبوردی

    16 / 12 / 1398

    🍃💐💐💐🌿💐💐💐🍃

  2. طارق خراسانی

    اسفند 16, 1398

    سلام و درود

    اشعارتان را دوست دارم
    بیشتر منحصر بفرد اند

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا