🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زیارت

(ثبت: 260745) خرداد 18, 1402 

 

از همان در که معروف است
هیئتی از کبوترها
با دست هایی از ادب
بر روی سینه
اذن دخول حرمت را
با صدای بلند
پرواز می‌کنند
تمام پنجره ها را
گره می زنند
ردی از فولاد می شود
ضریح نگاه ها
حاجت ها
از خجالت
آب می شوند
و قطره قطره
روی سجاده ها
التماس می ریزند
خوش به حال ردپای حاجت ها
خوش به حال کبوترها

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    خرداد 18, 1402

    سلام و درود و التماس دعا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا