🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دختر شهریور

(ثبت: 260879) خرداد 21, 1402 

 

دختر شهریور
آرام شعر موهایش را
می بافت
دختر شهریور
هیچ گاه اجازه نداشت
با گل های کنار خیابان بازی کند
به تولد غنچه های گل رز
یا به میهمانی گندم زار برود
دست قاصدکها را بگیرد و
هم نوا با آواز باد برقصد
دختر شهریور
هیچ گاه اجازه نداشت
همراه سبزه ها توی پارک بدود
با پیانوی قطرات باران
ساز بزند
همراه میوه های درخت کاج به کافه برود
قهوه سفارش دهد با کیک شکلاتی و به کاکل های نامرتب ذرت بخندد
دختر شهریور
فقط اجازه داشت
همراه عینک های نابغه درس بخواند
با کتاب های نخبه متفکر
حرف بزند
دختر شهریور
کیفی داشت پر از هوس های رنگی خسته
قلبی پر از عطر نفس های نگران
شعردختر شهریور
در اسارت مغز های کوچک زنگ زده
آرام آرام کنار خودش سر بر بالین خودش
خط به خط
واژه به واژه
تمام می شود
دختر شهریور
تمام تکه هایش
ردپای صدایش
شعر است

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (6):

نظرها
  1. عادل دانشی

    خرداد 21, 1402

    دورد خانم انعامی
    بسیار زیبا و دل نگیز سرودید ..فضای بسیار مطلوبی دارد دلنوشته تان
    🌸🌺🌷🌹💐

  2. محمدعلی رضاپور

    خرداد 21, 1402

    سلام و درود و وقت بخیر

  3. زهرا آهن

    خرداد 21, 1402

    خیلی قشنگ بود دختر شهریور😍😍💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا