🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کلاهی برای احساس

(ثبت: 260022) اردیبهشت 30, 1402 

 

بافتنی بلد نیستم
ولی …
کلاهی برای احساسم بافته‌ام
که او را محکم در آغوش بگیرد
بافتنی بلد نیستم
ولی شالی برای شعرم بافته‌ام
که دورش بگردد
بافتنی بلد نیستم
ولی رویایی از خیالت بافته‌ام
که در پیچ و تابش
عشق را زیر و رو کرده‌ام
هرگز بافنده خوبی نبودم
آن‌قدر بافتم و شکافتم
که حوصله آرزوها سر رفت
خسته شدند و قهر کردند و رفتند
برای همیشه
من که بارها
گفته بودم …
بافتنی بلد نیستم!

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 30, 1402

    سلام و درود و خدا قوت

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا