🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زیرقدم های آفتاب

(ثبت: 2948) آذر 22, 1395 
زیرقدم های آفتاب

شعرپریسکه

زیرقدمهای آفتاب 
افتاده بود سایه
    میدانست
ارزش افتادنِ پیش پایش را

زهرانادری

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):