🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زیر باران

(ثبت: 212056) تیر 27, 1398 
زیر باران

بنام خدا

مثل سابق روز و شب در انتظارم نیستی
حال من بد می‌شود وقتی کنارم نیستی

بی‌قرارت می‌شوم در زیر باران‌، توی شهر؛
آه؛ وقتی من برایت بی‌قرارم، نیستی

برف بازی با تو دلچسب است، کودک می‌شوم؛
در زمستان باش وقتی در بهارم نیستی

عاشق و معشوق بی‌تردید در فکر همند؛
فکر کارَت هستم و در فکر کارم نیستی

گاه می‌گویم چرا اینقدر از من دلخوری؟
وای اگر روزی عیان گردد که یارم نیستی

“زیر باران”

تیر ماه ۱۳۹۸

🍃اشعار علی رفیعی وردنجانی🍃
@alirafieivardanjani

 

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    تیر 27, 1398

    ” مثل سابق روز و شب در انتظارم نیستی
    حال من بد می‌شود وقتی کنارم نیستی

    بی‌قرارت می‌شوم در زیر باران‌، توی شهر؛
    آه؛ وقتی من برایت بی‌قرارم، نیستی

    برف بازی با تو دلچسب است، کودک می‌شوم؛
    در زمستان باش وقتی در بهارم نیستی

    عاشق و معشوق بی‌تردید در فکر همند؛
    فکر کارَت هستم و در فکر کارم نیستی

    گاه می‌گویم چرا اینقدر از من دلخوری؟
    وای اگر روزی عیان گردد که یارم نیستی ”

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

    سلام و احترام محضر استاد گرانقدرم جناب رفیعی عزیز

    چقدر عالی و آسمانی سرودید

    لذت بردم از شعر قشنگتان

    سر بلند باشید به مهر

    درود هااااااا
    💐💐🌿🍃👏👏👏👏🌺

  2. سلام و درود استاد رفیعی گرامی

    ناامیدی کفر است …

    مثل سابق روز و شب در انتظارم نیستی
    حال من بد می‌شود وقتی کنارم نیستی

    به وسع اندیشه یِ دل نگاهی افکن …

    پایدار باشید چو مهر عالمتاب

    🌸🌸🌸🌹🌸🌸🌸

  3. محمدعلی رضاپور

    تیر 27, 1398

    🌹🌹🌹❤️

  4. سلام و درود بر حضرت رفیعی عزیز

    بسیار زیبا بزرگوار

    🌿🌹🌿🌷🌿🌺🌿

  5. درود برشمااستاد رفیعی عزیز

    بسیار زیباست🌿🌹🌹🌹🌹🍃

  6. علی معصومی

    تیر 27, 1398

    درود
    جناب استاد رفیعی نازنین
    بسیار زیبا و دلنشین سروده اید
    آفرین بر شما
    🌹🌹🌹🌹🌹
    💐💐💐💐در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا