🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سال آینده

(ثبت: 257455) اسفند 28, 1401 

 

پازل قلبم را
به دست تو می سپارم
و شادی را
به آیینه ها،
می خواهم
سال آینده را
در دلت بگذرانم
به گشت و گذار،
وقت خوشی ست
برای زل زدن
به لطافت یک فنجان چای و
این همه آرزو را
سرریز کردن،
برای تو یک آرزو:
هر چیز بهترینش را
برای خودم هزار:
بار دیگر تو
بار دیگر تو
بار دیگر تو
نازنینم
دلبندم
گلم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اسفند 28, 1401

    سلام و درود بار دیگر

  2. طارق خراسانی

    اسفند 28, 1401

    وقت خوشی ست
    برای زل زدن
    به لطافت یک فنجان چای و
    این همه آرزو را
    سرریز کردن،
    برای تو یک آرزو:
    هر چیز بهترینش را
    برای خودم هزار:
    بار دیگر تو
    بار دیگر تو
    بار دیگر تو
    نازنینم

    زیباست

    در پناه خدا 🌱👌🌹🌹🌹🌹🌹🌹👌🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا