🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وزش های نجات دهنده

(ثبت: 245855) اسفند 10, 1400 

 

حتا
خیال با تو بودن
می تواند
صفوف رژه مند خوش وقتی و خوش بختی را
از دروازه‌ی دردآلود دل خوشی های من
عبور دهد
و زادگاه امپراطوری بادهایی باشد که
وزش های نجات دهنده ی آن
نویدگر بارش
و خاموشی ظلمت و خلاء است.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 10, 1400

    سلام و درود

    بسیار عالی

    عید سعید مبعث مبارک

    در پناه خدا 🌿🌺👏👏👏👏👌🌺🌿

    • علی احقاق جهرمی

      اسفند 17, 1400

      سپاسگزارم جناب خراسانی
      سپاسگزارم مهربان

      عرض تبریک به مناسبت عید مبعث

  2. محمدعلی رضاپور

    تیر 12, 1401

    سلام و درود و تبریک زادروز تان
    پیروز و بهروز باشید در پناه خدا 🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا