🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ستاره

(ثبت: 255583) بهمن 9, 1401 

 

چشمان ماه
به پیراهن گلدار ستاره افتاد
نور باران شد.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    بهمن 9, 1401

    کوتاهی زیباااا

    درود بر شما بانوی گرامی💐🙏🌹🙏

  2. فروغ گودرزی

    بهمن 9, 1401

    درود بر شما
    سپاسگزار مهرتان هستم استاد🌺🙏

  3. طارق خراسانی

    بهمن 9, 1401

    سلام و درود

    چه قدر قشنگ
    کوتاه به این زیبایی تا به حال نخوانده بودم

    بداهه ای تقدیم نگاهتان

    ماه،
    از دامان تو روشن می شود..

    . در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌🌱

  4. فروغ گودرزی

    بهمن 9, 1401

    سلام بر شما استاد
    قطعا شما قشنگ خواندید
    سپاسگزار مهرتان هستم🙏🙏🌿🌿

  5. پروانه آجورلو

    بهمن 9, 1401

    درود مهربانو
    قلمتان نویسا🌺

    • فروغ گودرزی

      بهمن 10, 1401

      درود بر شما
      سپاس نازنینم❤️🌹

  6. چی‌ماه بخشنده

    بهمن 9, 1401

    🌸🌸🌸👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا