🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ستایش صنع خدا

(ثبت: 268318) اسفند 22, 1402 

.

خـدایـا
خـالقـا
پـروردگـارا…
ستایش میکنم صُنعِ شما را

چـه زیبا آفریدی پیکرش را
تراشیدی فریبا مـرمـرش را
حـریـر اندامِ زیبای تنش را
تـنِ مانند برفِ محشرش را

بـه
مستـی
آفریـدی
گـوهـرش را

شـــرابِ
طعـــمِ
لبهـــای
تَـــرَش را

بـه مـژگانِ سیـاهـش تـاب دادی
بـه چشـم دلفریبش خـواب دادی

سیـاهی ذره ای از مــــوی او بـود
غـــزل ها در خـم گیسـوی او بـود

کمانی آسمانی در کجِ ابـروی او بود
بهـاران در بهـاران
عطـر روح انگیز باران
لاله زاران ، سبزه زاران
بــوی او بـود

 

ارتعــــاش…
امین کرمانی اول
1402/2/2

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. احمد محسنی اصل

    اسفند 22, 1402

    درودها بر قلم هنرمندتان بسیار زیبا بود و دلنشین 💐👏🍃🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا