🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لبریز احساس

(ثبت: 268468) اسفند 28, 1402 

 

جـواهـر ،
دُرّ ، طَــلا ،
یـاقــوت
و المـاسـی عـزیـزم

شبیــهِ
شعـــرِ
مـــن ،
لبـریـز احسـاسـی عـزیـزم

شما را از قصیده ، از غزلها آفریدند…

لطیفـی …
خوشگلـی …
نـَرمـــی و حَســاســی عـزیـزم …

 

ارتعـــاش…
( امین کرمانی اول )

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا