🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ستایش نعیم

(ثبت: 243597) آذر 27, 1400 

 

ای خدایی که نیست جز تو کسی
که هست وجود تو ما را بسی
خدای کبیر و شکوه و جلال
خداوند خورشید و کوه و کمال
ز نامش ملائک در کوی او
سجودند انس، جن در جوی او
خدای بصیر و عظیم و سلیم
خداوند مسکین و صغير و علیم
(نعیم) را ده روزی ضمیر
نگیری تو روزی ز هنگام گیر

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    آذر 27, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    . می خواهم بنویسم . . استاد . . اما کمی زود است
    . عزیز گرانقدر به سایت شعر پاک خوش آمدید 🌺
    . در کنار دروس اشعار شاعران را بخوان و بپرس
    . بخوان و بپرس . . میدانم روزی شاعر می شوی
    . آن روز دور نیست .
    . موفق و پیروز باشید 🌺🍃🌹🍃🌺

  2. طارق خراسانی

    آذر 28, 1400

    سلام محمد مهذی جان

    خیرمقدم 🌹🌹🌹

    در پناه خدا 🌿👏👏👏🌿

  3. ممنون از شما اساتید گرامی🌺🌹

  4. امید

    اسفند 23, 1400

    آفرین‌ شعر خوبیست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا