🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرانگشتان اشک

(ثبت: 2903) آذر 15, 1395 
سرانگشتان اشک

به جای تو 
نوازش میکند
گونه هایم را
سرانگشتان اشک

به ترکی

سنین طرفیندن
سئغال چکیر
یانقلاریما
گوز یاشیمین بارماق باشی 

به مازنی

ته عوض
نوازش کنده
می دیم ره
اسری انگاس شونه

زهرانادری
 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):