🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سلول ها

(ثبت: 263154) شهریور 1, 1402 

 

نت به نت
در رگ هایم جریان داری

انگشت به دهان می مانند
سلول ها

 

#شیدا_شهبازی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    شهریور 1, 1402

    به نظرم تصویری که شیدا خانم آوردند تصویر خوبی بود
    و شعر نیز بی هیچ حشوی ، حرفش را زده بود
    اما مشکلی که حس کردم این بود ، از کلمه ی ” نت ” هیچ حمایتی نشده است و پازل عقیم مانده است .
    مثلا :
    نت به نت
    در رگهایم می نوازی

    که نواختن با نت بتواند ، شبکه ی معنایی را کامل کند

    • شیدا شهبازی

      شهریور 24, 1402

      سلام و احترام

      ممنون از توجه شما
      ابتدا می نوازی بود
      اما حس کردم از نواختن گذشته
      و موسیقی حضور با خون عجین شده
      بنابراین تغییر دادم
      و صد البته نظر شما کاملا صحیح می باشد
      می نوازی با نت مراعات نظیر زیباتری دارد 💐💐💐💐

      ویرایشی لازم است 🙏👌

  2. فیروزه سمیعی

    شهریور 2, 1402

    درودتان باد 🌹
    مهربانو شهبازی ادیب گرانقدرم 💗
    زنده باد 👏👏👏👏💯

    • شیدا شهبازی

      شهریور 24, 1402

      سلام و احترام
      شاعر عزیز
      ممنونم از حضور شما 💐💐💐💐🙏🙏

  3. برهان جاوید

    شهریور 3, 1402

    درود
    بسیار زیبا و تاثیرگذار
    فقط در مورد نت بنده هم با مانای عزیز موافقم
    موفق باشید و پیروز
    🌺🌺🌺

    • شیدا شهبازی

      شهریور 24, 1402

      سلام و احترام
      ممنون از توجه شما
      بله
      بنده هم با جناب مانا موافق هستم🙏👌👌💐

  4. سیاوش دریابار

    شهریور 24, 1402

    سلام
    بسیار قصار و کوتاه
    احسنت

    • شیدا شهبازی

      شهریور 24, 1402

      سلام و احترام
      ممنون از لطف نگاهتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا