🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سهم من

(ثبت: 240481) تیر 19, 1400 

 

سهم من از وصل تو كم نیست ، همین دیشب بود
روی یك كاغذ ِتر ، بوسه زدم نامت را
نمى دانم چه رابطه ایست ؟
صدایت را
به وسعت حسرت دیدنت دوست دارم
با آرزوی دیدنت ، ندیدنت
را تحمل میکنم. .
چشمانت
زیباترین درس ایست كه خوانده ام و نگاهت خوبترین معلم ام. . .
سرم را كه پنهان می كُنم
در گودی گلویت تمامِ
غم ها راه گُم می كُنند. . .

بیست و شش خرداد
نود و شش
مهران قرجه داغی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا