🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سپس های پاییزی

(ثبت: 234695) آذر 30, 1399 
سپس های پاییزی

 

یا دوستم داشته باش
مرا که این همه
دور از نگاه سبز توام
یا این سپس های پاییزی ام را
همیشه باور کن…

جلال پراذران
سفیر اهدای عضو

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 30, 1399

    سلام

    تا ابد دوست دار آن خوبم

    یلدای تان مبارک

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

  2. فرخنده عابدینی

    آذر 30, 1399

    درود.
    🌹🌹🌹

  3. مينا امينی

    آذر 30, 1399

    سلام بزرگوار
    خوش آمدید به جمع شعر پاکی ها
    لحظاتتون پر آرامش

    مانا باشید به مهر🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا