🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 با زندگی بگو

(ثبت: 263568) شهریور 14, 1402 

 

با زندگی بگو
که مرگ، آنقدرها هم
چیز بدی نیست
در گوشه‌ای نشسته و
زیباتر از موسیقی آشفته‌ی تو
چنگ می‌زند
بر حس و حال کهنه، باور کن
بی چنگ او
یک جای این ضیافت خسته‌کننده
لنگ می‌زند
با زندگی بگو
این دختر نجیب
تنها وقتی تو نیستی
_البته نه همیشه_
به من زنگ می‌زند…

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    شهریور 14, 1402

    و انتظاری که من از شعر دارم همین است .. تقارن مرگ و زندگی ، تشخیص مرگ به دختر موزیسین ، و از همه مهمتر رقص چنگ و زنگ و لنگ .

    • جلال پراذران

      شهریور 21, 1402

      درود و سپاس بزرگوار. از تدقیق و لطف توجه شما سپاسگزارم.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا