🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرایش

(ثبت: 269270) اردیبهشت 3, 1403 

 

و سخت قافیه می‌بازد
دلم… که می‌داند
تو را که دارم
نگفته ردیف است
غزلهای عاشقی من…

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    اردیبهشت 3, 1403

    ردیف = تکرار کلمه ای در پایان ابیات غزل
    ردیف = مرتب و منظم
    ردیف = مهیا و آماده

    هر سه معنا را شاعر در نظر گرفته است . مرحبا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا