🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گفت‌وگور

(ثبت: 252107) مهر 23, 1401 
گفت‌وگور

 

ما از آزادی می‌گوییم
آنها با گلوله جواب می‌دهند
و این گفت‌و‌گورها!
تا پیروزی ادامه دارد…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. فریبا نوری

    مهر 23, 1401

    ایده ی اولیه گفت و گور بسیار زیباست
    ولی به نظرم به طور کامل پرداخت نشده

    درود جناب پراذران گرانقدر

    🌷🌷🌷🌷🌷

  2. محمدعلی رضاپور

    مهر 24, 1401

    و این گفت و گورها

    سلام و درود، جالب بوده.
    به امید برگشت مسوولان به راه عقلانیت

  3. نسرین حسینی

    مهر 25, 1401

    گفت وگور بسیار زیبا و جالب بود

    درودها برشما جناب پراذران ارجمند

    به امید روزهای خوب برای مردم سرزمینم 🌺🌺❤️❤️

  4. سید محمد علوی

    فروردین 16, 1402

    راه هموار ولی رهرو همراه کجاست ….

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا