🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سپنج

(ثبت: 258211) فروردین 20, 1402 

 

بد آمد به ما زین سرای سپنج
تو نیکی کن و از بدی ها مرنج

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. علی زمان خانمحمدی

    فروردین 20, 1402

    هزاران درودتان باد ارجمند و گرانمایهٔ نیک اندیش

    • امیر اصلانی

      فروردین 21, 1402

      درودها استاد گرامی، شادکام باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا