🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نوبهار

(ثبت: 226043) اردیبهشت 12, 1399 

 

شعر از چه خوب شود گویند از چهار
از باده و عاشقی و جوانی و نوبهار

 

 

 

نظرها 20 
  1. سعید فلاحی

    اردیبهشت 13, 1399

    تک‌بیتی زیبایی خواندم

    موفق باشید

  2. لیلا طیبی

    اردیبهشت 31, 1399

    درود و ادب

    وقت بخیر

    زیبا سروده‌های شما جذاب و زیبا و لذت بخش اند

    احسنت
    👏👏👏👏

    شادکام باشید
    🌹🌷

  3. درود و لب مریزاد جناب اصلانی عزیز
    فردوسی آن بزرگ شاعر حماسه سرا می فرمایند:

    از این پنـج شین , روی رغبـت نتـابد
    شب و شاهد و شمع و شهد و شراب

    🌹👌🌺🌺

  4. محمدعلی رضاپور

    مرداد 12, 1399

    سلام و درود
    در پناه خدا، خوبی ها نصیب تان

  5. سلام و درود
    بسیار زیبا است
    در پناه خدا باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  6. سلام علیک
    دلی عاشق تر از مجنون عامر
    درون سینه پنهان کرده شاعر
    تقدیم با مهر
    🌺🌸🌺🌸🌺🌸

  7. محمد ح

    بهمن 9, 1399

    درود زیبا بود
    تقدیمی:
    در میکده ها هیچ ندانند جز تلخی می و از سر خویش
    می لعل معشوق و میدانیم جان است و نداریم هیچ از بر خویش

  8. کبری محمدی

    اسفند 3, 1399

    سلام
    تک بیتی زیبایی ست
    لحظه هایتان همیشه بهاری
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

  9. محمدعلی رضاپور

    اسفند 26, 1399

    سلام و درود
    مست می عشق باشید! 🌷🌷🌷

  10. درود بیکران جناب اصلانی. احسنت که لذت بردم.
    یاد باد از باده و عشق و نگار
    یاد ایام شباب و نوبهار
    حال که هر پنجشان از دست رفت
    چشم شعر خوب را از من مدار
    🌹👏👏🌹

  11. شیدا شهبازی

    فروردین 8, 1402

    🌹👌👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا