🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سپید صبح

(ثبت: 260225) خرداد 5, 1402 

 

ای باور سپید صبح
در بین این ناباوران
کجای شب رها شدی
تو محرم نسيان کده
امید این ماتم کده
چه بی صدا تمام شدی
در آئین سبز خرد
ای غوغای اندیشه ات
فصل جدید رهروان
داغی بر این مکتب شدی
در بین ما شب زدگان
ای شب شکن
کجای جاده گم شدی
من کافرانه زیسته ام
اوهام آرمان
دیده ام
خاموشی دادگران
مرگ حقیقت دیده ام
ای از تبار عاشقان
در این پریشان روزگار
نشکفته زود پرپر شدی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 5, 1402

    درود بر شما
    🙏🌺🌸💐🌿🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا