🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سکه عشق

(ثبت: 269879) خرداد 5, 1403 
سکه عشق

بسمه اللطیف
سکه عشق

رفته بودم تا شوم قربانی اقیانوس را
یاد تو آشفت اما یک دم این کابوس را

غرقه امواج اندوهم در این دریا ولی
نام تو در دل تداعی می کند فانوس را

دردمندانه به قعر سینه سنگین خود
تا به کی پنهان کنم این ناله محبوس را

آتشی در من به پا گردیده و معلوم نیست
قلب من تاب آورد این سوزش محسوس را

ناشکیبا از عذاب دوریت در می‌کشم
من هر از گاهی شرنگ تیره افسوس را

دور از تو تیک تاک ساعت دیوارکوب
گوییا دارد طنین موحش ناقوس را

باز آی از در که چشمم خشک شد در تیرگی
تازه کن از لطف خود این شیوه مانوس را

مهدی از دیدار تو نومید کی گردد بیار
چاره ناکامی این قلب نامایوس را

شادی و نامت دو روی سکه عشق منند
می فکن در دامنم این سکه معکوس را

#مهدی_رستگاری
هفدهم دی سال یکهزار و چهارصد و دو خورشیدی
هفتم ژانویه ۲۰۲۴ میلادی
غزل سرایی گروه ادبی《ادیبانه》

دفتر شعر روزگاران

۹۸۹

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا