🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ((سیمابِ عشق))

(ثبت: 222217) بهمن 21, 1398 
((سیمابِ عشق))

 

بهشتی بَرین، مَنزلِ مادر است
و عاشقْ تَرینْ دِل، دِلِ مادر است

فروغی که ما را مُرَصَّع کُنَد
بِه خورشیدِ جان، حاصلِ مادر است

غزلهایِ قو، صیدِ چشمانِ او
که سیمابِ عشق، ساحلِ مادر است

طراوت، سَحَر، ژاله، باران، بُلور
و دریا و شَط، هَمدِلِ مادر است

شقایقْ تبار، گوهری مینوی
نَفَسْ..مَه..زمین … سائلِ مادر است

شَوَد خانه سرشارِ گُلهایِ سرخ
بهاران، سَمَن، مَحفِلِ مادر است

سمیِّه صباح ((گُلنار))
هشتم بهمن ماه ۹۸

تقدیم با عشق بِه همه یِ مادران

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 21, 1398

    سلام و خیر مقدم

    در مقام مادر خیلی زیبا سروده اید
    آفرین

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

    • سمیه صباح

      بهمن 21, 1398

      سلام و عرضِ ادب و احترام
      جناب استاد طارق خراسانی گران ارج

      سپاس که بِه دیده یِ لطف نگریستید استادِ بزرگوارم.

      پاینده و برقرار و سلامت باشید
      و جاوید بسرایید ان شای الله.

      🌸🍃🌸

  2. سلام و درود خداوند به شما

    خواهر بزرگوار

    در وصف مادر عالی قلم تاختی

    احسنت سروده تان زیباست

    هر شعری با نام مادر زیبا میشود
    🌺🌺🌺

    • سمیه صباح

      بهمن 23, 1398

      سلام و عرضِ احترام
      جناب استاد رازلیقی گران ارج

      زیبایی در نگاهِ پُرمِهرتان است.
      سپاس که به دیده یِ لطف نگریستید.

      پاینده باشید و
      جاوید بسرایید ان شای الله.🌺🍃🌸💐