🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غزلِ دل

(ثبت: 236875) اسفند 17, 1399 
غزلِ دل

 

خورشید نگاهت، گُل رخشان دل است
یاقوت برازنده ی دستان دل است

منظومه ی آن چشم غزلواره ی مست
شیرین پر از عشوه ی دیوان دل است

سمیه صباح ((غزل گُلنار))
۱۶ اسفند ماه ۹۹

 

 

 

 

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    اسفند 17, 1399

    🌸🏵️🌷🌻🌺💐🌹

    • سمیه صباح

      اسفند 20, 1399

      سلام بر شما بزرگوار ارجمند و سپاس بیکران از همراهیِ تان
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹
      🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  2. طارق خراسانی

    اسفند 18, 1399

    سلام

    لذت بردم

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏👏🌿

    • سمیه صباح

      اسفند 20, 1399

      سلام و درودهای بیکران بر استاد ارجمندم‌ جناب خراسانی گرانقدرسپاس که به دیده ی مِهر و لطف نگریستید بزرگوار.مانا باشید و نویسا
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
      🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  3. مدینه ترکاشوند

    اسفند 18, 1399

    عااالی
    احسنت بر شما و قلم زرین نگارتان
    🌼🍁🌸🌹

    • سمیه صباح

      اسفند 20, 1399

      مهربانو ترکاشوند ارجمند
      سلام و احترام
      زیبایی در نگاه شما است نازنین مهربانوی گرامی.
      مانا باشید و نویسا
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹
      🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  4. غلامحسین جمعی

    خرداد 16, 1400

    شیرین و ترانه سازِ دیوانِ دل است

    درودو سپاس بر شاعر فرهیخته و

    استاد بزرگوارم سرکارخانم سمیه صباح

    دستمریزاد عزیز بزرگوار

    حضورتان دراین سایت نیز عزیز و ارزشمند

    است و امیدوارم که با خواندن اشعارتان لحظات

    خوبی را برایمان رقم بزنید که البته تا به حال چنین

    بوده است

    برایتان بهترین ها را ارزو دارم

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • سمیه صباح

      تیر 3, 1400

      جناب استاد جمعی گرانقدر

      سلام و عرض ادب و احترام و درودهای بیکران بر استاد ارجمندم‌ جناب جمعی گرانقدر.

      سپاس بیکران که به دیده ی مِهر و لطف نگریستید بزرگوار.

      ((شیرین و ترانه ساز دیوانِ دل است))

      چه مصرع زیبا و دلنشینی …

      برقراریِ وجود ارزشمندتان را آرزوست.

      ان شاء الله سلامت و پاینده باشید و دل و جانتان از گزند از زمانه به دور باد و قلمتان بر مدار جاودانگی …

      مانا باشید و نویسا

      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
      🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  5. مهدی سیدحسینی

    فروردین 15, 1402

    درود بر شما 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا