🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روشناییِ عشق

(ثبت: 236122) بهمن 20, 1399 
روشناییِ عشق

 

چشمان تو؛ فنجان پُر از قهوه ی داغ
سرخیِ لبت؛ سیب ترین میوه ی باغ

در کلبه ی خاموش من ای عشق بتاب!
آرامش شب، شعله ی شعری و چراغ

سمیه صباح ((غزل گُلنار))

 

 

 

 

نقدها
  1. اکبر رشنو

    بهمن 21, 1399

    با سلام
    این شعر چند فراز داشت
    اول در بیت اول این تشبیه جالب بود بخصوص وجه شبه داغی که به چشم قهوای نسبت داده می شد
    و
    دوم در مصرع دوم بیت اول باز واژ ه ی سیب ترین تبدیل اسم به صفت عالی که عالی بود وبهنگام وخوب نشسته در متن سخن
    و آفرین بود
    ودیگر
    واج آرایی بیت دوم چشمگیر و بجا و طبیعی بود و کلام را در موزونی خویش می برد وموجب توفیق شعر بود
    وبه همین نکات فعلابسنده ست
    واما حرف بسیار در شعر می شد گفت تا بعد

    با ارادت

    • سمیه صباح

      بهمن 21, 1399

      جناب استاد رشنو گران ارج و فرهیخته

      سلامی گرم و بیکران درودهای صمیمانه

      یک کهکشان سپاسگزارم از هبوط نگاه ارزشمندتان استاد ارجمندم.

      واژه ها در توصیف نقدهای ارزشمند حضرتعالی قاصر هستند.

      در حضور اساتید بزرگوار و شاعران فرهیخته که در این محفل ادبی شرف حضور دارند فقط درس پس می دهم استاد دانشورم.سایه ی لطفتان هماره مستدام باد.

      برقراری وجود ارزشمندتان را آرزوست.

      در پناه حضرت دوست، سلامت و تندرست باشید و دل و جانتان از گزند زمانه مصون باد ان شاء الله.🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    بهمن 20, 1399

    درود بر شما
    بیت اول خیلی زیباست
    قلمتان سبز🌺

    • سمیه صباح

      بهمن 21, 1399

      عظیمه بانوی ارجمند و گرانقدر

      سلام و احترام مرا پذیرا باشید نازنین مهربانوی.

      سپاسگزار حضور ارزشمند و پرمهرتان هستم بزرگوار.

      زیبایی در نگاه شما است.

      پاینده باشید و قلمتان بر مدار جاودانگی باد.

      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
      🙏🍃🙏🙏🍃🙏🙏🍃🙏

  2. حسین شیرکوند

    بهمن 20, 1399

    🌼💐🌼💐🌼💐🌼

    • سمیه صباح

      بهمن 21, 1399

      جناب شیرکوند ارجمند

      سلام و احترام

      از همراهی تان سپاسمندم بزرگوار.

      مانا باشید و جاوید بسرایید ان شاء الله

      🌹🌹🌹🌹🌹🌹
      🙏🙏🙏🙏🙏🍃

  3. علی معصومی

    بهمن 24, 1399

    درود ها بر شما
    بانو گلنار ارجمند
    و
    آحسنت
    🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿

    در پناه خدا

    • سمیه صباح

      بهمن 25, 1399

      جناب استاد معصومی ارجمند و گرانقدر

      سلام و احترام مرا پذیرا باشید استاد بزرگوارم.

      سپاسمند حضور ارزشمند و پرمهرتان هستم بزرگوار.

      ممنون که به دیده لطف نگریستید.

      پاینده باشید و نبض قلمتان پرتپش

      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
      🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا