🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تا بهار …

(ثبت: 234728) آذر 30, 1399 

 

عبوری باید
از فصل سرد
تا لمس بهار …

سمیه صباح ((غزل گُلنار))
۲۹ آذر ماه ۹۹

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):