🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سیگار

(ثبت: 237270) اسفند 30, 1399 

 

هر شب غصه میخوریم
من و سیگار
او غصه ی مرا
و من غصه ی تو را

بعد از تو
من و غم و سیگار و لب هایم هماهنگیم
خاطراتت را دود میکنیم
شب از نیمه گذشته
و ما بیداریم هنوز

#مجید_محمدی
#سیگار

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 30, 1399

    سلام و درود

    امید که در سال نو غمی در دل ها نباشد
    سال نو مبارک

    در پناه خدا 🌿🌹🌹🌹🌹🌹🌿

    • مجید محمدی

      فروردین 1, 1400

      سلام و عرض ادب بر شما استاد عزیز

      سال ۱۴۰۰ را سالی سرشار از آرامش برای شما استاد عزیز آرزومتدم
      🌹🌹🌹🌹🌹

  2. کبری محمدی

    اسفند 30, 1399

    سلام
    در آستانه سال نو سال خوب و خوش و شادی را برای تان آرزومندم
    لحظه هایتان به سرسبزی بهار
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • مجید محمدی

      فروردین 1, 1400

      سلام و عرض ادب
      سال ۱۴۰۰ را برای شما شاعر عزیز سالی سرسبز رو آرزومندم
      🌹🌹🙏🙏

  3. محمود

    فروردین 1, 1400

    باسلام و عرض تبریک سال نو خدمت حضرتعالی .شعر جالب وتامل بر انگیزی بود.امیدوارم سالی پر از شادی و امید به آینده در پیش رو داشته باشید انشاالله

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا