🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعرم سرما خورده است

(ثبت: 2912) آذر 16, 1395 
شعرم سرما خورده است

شعر پریسکه

شعرم سرما خورده است
قلمم سرفه میکند
نمیدانست فصل نگاهت
   روبه سردی میرود 

به ترکی 

شعرمه سؤیوخ دگیپ
   قلمیم اؤسکورور
بیلمیردی باخیشووین موسیم
     سؤیوخلیقا ساری گئدیر

به مازنی

می شعر سرما بخورده
قلم کالش کنده
ندونسته ته هارشینه فصل
 سرما وری در شونه

زهرانادری

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):