🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر نو

(ثبت: 263727) شهریور 20, 1402 

 

تو را به شعر نو دعوت خواهم کرد
به لحظه های رو به جلو دعوت خواهم کرد

تو را به شبهای بیقراری دل خواهم برد
تو را از نو به تو دعوت خواهم کرد

 

سیاوش دریابار

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    شهریور 20, 1402

    سلام سیاوش جان
    فکر کنم پیش از این خدمت شما نرسیده بودم
    در هر صورت خوشحال و خوش وقت شدم

  2. سیاوش دریابار

    شهریور 24, 1402

    سلام
    سپاس بیکران
    لطف شما مستدام
    بله اخیرا عضو این سایت شدم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا