🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر یعنی

(ثبت: 259685) اردیبهشت 24, 1402 

 

حال خوش یا خراب، یعنی شـعر
مرهـم و اضطـراب، یعنـی شـعر

از شـهیدان کـه می‌شـود حرفـی
مـادر در عـذاب، یعنـی شـعر

آنکه مصداق خنجر است به خصم
قاطـع و پـر جـواب، یعنـی شـعر

آنکـه شـیطانِ اَکبَر و تکفیـر
را کُنَـد بی‌ نقـاب، یعنـی شـعر

آنکـه ترفنـد و حُقّه‌هـا را کـرد
همچو نقشـی بر آب، یعنی شـعر

آنکـه حیثیّت اَبَر قـدرت
را کُنـَد چـون حبـاب، یعنی شـعر

در دفـاعِ مقـدّس و جبهـه
پرچـم انقلاب، یعنـی شـعر

مرهـم ِ درد سـینه‌ی زینـب
بـا صـدای ربـاب، یعنـی شـعر

میـن و بمـب و گلولـه و بـاروت
خشم و خون و خشاب، یعنی شعر

مشـتِ پُـر بـر دهـان اسـتکبار
انتقـام و خطـاب یعنـی شـعر

در تَنِ لاله هـای جـان بـر کـف
جوشـش و التهـاب، یعنـی شـعر

 

شاعر: آمنه نقدی پور

از کتاب قاسمانه

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 24, 1402

    مشـتِ پُـر بـر دهـان اسـتکبار
    انتقـام و خطـاب یعنـی شـعر

    در تَنِ لاله هـای جـان بـر کـف
    جوشـش و التهـاب، یعنـی شـعر

    سلام دخترم آمنه

    به جمع شاعران پاک خوش آمدی🌹
    چه سروده زیبا و جانانه ای

    منتظر زیارت دیگر اشعار زیبای آن گرانمهر می باشم

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • آمنه نقدی پور

      خرداد 17, 1402

      سلام
      ممنونم از همراهی صمیمانه شما استاد ارجمند🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا