🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر

(ثبت: 235226) دی 20, 1399 
شعر

 

در تلاطم بی حد اشکم
شیشه معطر خاطراتت
می شکند
شعرمی چکد از چشمانم

#شیدا_شهبازی
#شعر_مصور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. رقص قلمتان ستودنیست لذت بردم
    🌻🍁🌻🍁🌼

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا