🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شمعدانی ها

(ثبت: 251006) شهریور 31, 1401 

 

گاهی
فقط شمعدانی ها
حال دلت را می فهمند
و حوض ها
با آهنگ نگاهت
لحظه ها را می نوازند ؛
گاهی
فقط سکوت
می تواند التیام ببخشد
زخم های ناپیدای روح را ؛
باید این زمان
این ثانیه
غرق عطر شمعدانی شوم
آبی آرام را
جرعه جرعه سر بکشم ،
و در لذت صبح شناور باشم :
شاید دوباره نور فواره بزند
از میان شکاف های قلب خسته

 

#شیدا_شهبازی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. سلام و درود
    غرق عطر شمعدانی ها باشید🌿🌿🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا