🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شمعدانی

(ثبت: 259929) اردیبهشت 29, 1402 
شمعدانی

 

اگر شمعدانی بودی
می نشستی
بر لب حوض
هر صبح می شکفتم
با عطر نگاهت

 

#شیدا_شهبازی

🌸🌸🌸✅

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 29, 1402

    درودتان

  2. مهرداد مانا

    اردیبهشت 29, 1402

    تا این لحظه با اختلاف بهترین شعری بوده که از شما خواندم
    راستی …. به موضوعات دیگر هم _ جز عشق _ اندیشه کنید .

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 30, 1402

      سلام و‌احترام
      به لطف خواندید

      اندیشه زیاد است تا کی به پختگی شعر برسد و حلول کند بر روح قلم

      برهنه می شود
      پشت پلک های شهر
      کابوس فقر
      حتی سیاهی شب
      تن برهنه اش را نمی پوشاند
       
      ✍#شیدا_شهبازی
      🌐https://sherepaak.com/poetry/برهنه
      @sherepaakchanel

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا