🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شمعی در زمستان

(ثبت: 263787) شهریور 22, 1402 

 

ای آواز آفتاب
هنوز گرمای بوسه ات را در اعماق برفی قلبم حس می کنم .
شعله ی چراغ امید را چه عاشقانه روشن نگاه داشته ای
با برق نگاهت ،پای خسته ی دل در بوران زندگی راه بهار را پیدا می کند ..
تو در وسغت زمستان چون شقایق آتشین می درخشی..
هوای تو را هر روز در سکوت سرد لحظه ها نفس می کشم…

 

عادل دانشی (دلنوشته بداهه)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    شهریور 22, 1402

    سلام عادل عزیز
    خوشحالم از زیارت تان پس از مدتها

    • عادل دانشی

      شهریور 24, 1402

      سلام مهرداد جان
      متاسفانه به دلیل مشغله زیاد فرصت شعر سرایی نداشتم و از سعادت دیدار دوستان و سروران محروم بودم .
      مانا باشید

  2. طارق خراسانی

    شهریور 23, 1402

    هوای تو را هر روز در سکوت سرد لحظه ها نفس می کشم

    سلام‌ و درود بر عادل عزیزم

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌🌿

    • عادل دانشی

      شهریور 24, 1402

      سلام استاد خراسانی عزیز
      همیشه به این حقیر و فرزند هنری تان محبت دارید
      زنده باشید استاد بزرگوار🌸🌺🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا