🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار عادل دانشی
عادل دانشی

کودک دیوانه

عادل دانشی 10 اردیبهشت 1403

 

فاش می گویم جهان با من نساخت

مثنوی

خوانش: 87

سپاس: 6

تعداد نظر: 7

 

نوروز که از راه می رسد

سپید

خوانش: 57

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

 

در من پروانه ای ست تشنه بال

سایر

خوانش: 80

سپاس: 5

تعداد نظر: 4

 

خورشید اگر در این شب ماتم فرو نشست

غزل

خوانش: 82

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

ای باغبان که جنگلت از یاد برده ای

هر سرو را به دست تبرزن سپرده ای

غزل

خوانش: 158

سپاس: 8

تعداد نظر: 10

 

خاک آوار اگر بر سرمان می ریزد

غزل

خوانش: 104

سپاس: 4

تعداد نظر: 10

 

تو برایم شعری

شعرنو-نیمایی

خوانش: 140

سپاس: 6

تعداد نظر: 13

هوای نوحه ی بندر چقدر دلگیر است

صدای طبل عزایش به ضرب زنجیر است

غزل

خوانش: 130

سپاس: 7

تعداد نظر: 17

امشب شبِ بیداری ِ روحی شوم است

دندان هوس زیر لبش معلوم است

غزل

خوانش: 91

سپاس: 6

تعداد نظر: 12

 

حرف دارم می شود در را به رویم وا کنی ؟

غزل

خوانش: 155

سپاس: 7

تعداد نظر: 10

 

هر کس که در دیار وفا منزلی نداشت

غزل

خوانش: 199

سپاس: 11

تعداد نظر: 18

ای که در چشم ترت شمس و قمر غوطه ور است

یک نفر هست که از حال دلت باخبر است

غزل

خوانش: 152

سپاس: 6

تعداد نظر: 16

شعرنو-نیمایی

خوانش: 137

سپاس: 6

تعداد نظر: 2

 

جعفری یاد جوانی مان به خیر

مثنوی

خوانش: 108

سپاس: 7

تعداد نظر: 11

 

ای قبله ی جانم آغاز و پایانم

مثنوی

خوانش: 143

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

عادل دانشی

صبح امید

عادل دانشی 30 شهریور 1402

 

محاق چشم تو را از حصار پنجره دیدم

غزل

خوانش: 178

سپاس: 10

تعداد نظر: 16

 

ای آواز آفتاب

سایر

خوانش: 160

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

 

تو را یک شب در آغوشم به خواب ناز می بینم

غزل

خوانش: 216

سپاس: 9

تعداد نظر: 12

 

امروز روز بغض من و شور و حال توست

غزل

خوانش: 117

سپاس: 9

تعداد نظر: 16

مرغ شب خوان عمر ما بر باد رفت

روزهای سرخوشی از یاد رفت

مثنوی

خوانش: 105

سپاس: 8

تعداد نظر: 12