🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شکوفه های خورشید

(ثبت: 268541) فروردین 2, 1403 

 

نوروز که از راه می رسد
ستارگان سبز از زیر خاک زبانه می کشد
درختان شکوفه های خورشید را به آسمان هدیه می دهند
و من هنوز در حسرت پرواز شقایق
در امواج خروشان اشکهایم
قایق زخمی را به امید یافتن ساحل چشمانت پارو می زنم ..
ای موج های خسته از تپیدن قلب های چوبی
تاوان خوابیدن باد را بازوان بیدار می دهند
مرا دریابید
تا لمس تابوت حقیقت راهی نمانده
لحظه ی ناب سکوت نزدیک است

 

عادل دانشی فروردین 1403

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. عادل دانشی

    فروردین 2, 1403

    نوروز که از راه می رسد
    ستارگان سبز از دل خاک زبانه می کشد
    درختان شکوفه های خورشید را به آسمان هدیه می دهند
    و من هنوز در حسرت پرواز شقایق
    در امواج خروشان اشکهایم ،قایق زخمی را به امید یافتن ساحل چشمانت پارو می زنم ..
    ای موج های خسته از تپیدن قلب های چوبی
    تاوان خوابیدن باد را بازوان بیدار می دهند
    مرا دریابید
    تا لمس تابوت حقیقت راهی نمانده
    لحظه ی ناب سکوت نزدیک است

    عادل دانشی فروردین 1403

  2. حمید گیوه چیان

    فروردین 2, 1403

    درود جناب دانشی عزیز
    سپاس از به اشتراک گذاری اشعار زیبایتان
    سال نو مبارک
    شاد و سلامت باشید🌺🌺🌺💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا