🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شهرم اهواز

(ثبت: 222983) اسفند 12, 1398 

 

نام آشنایی و غریب افتاده ای شهرم
بهر نجات کشورت خون داده ای شهرم

عمری تنت خمپاره باران شد نترسیدی
حالا در این سیلاب غم افتاده ای شهرم

دردی درون سینه ات ماند و ننالیدی
این رایقین دارم که تو آزاده ای شهرم

کارون و دز طغیان کند با هم در آمیزد
چون ناو جنگی روی آب آماده ای شهرم

بشکاف امواج و سکوت سرد را بشکن
چون کوه مغروری و دریازاده ای شهرم

#آذر_رئیسی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    اسفند 12, 1398

    با سلام و درود خدمت شما
    بسیار زیبا
    🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا