🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شهر تنهایی

(ثبت: 228058) خرداد 28, 1399 
شهر تنهایی

 

شبی با یاد آن مستانه های شهر تنهایی
دلم بنشست بر ویرانه های شهر تنهایی

قلم بر صفحه نقش شبنمی بر سنگ می انگاشت
خیالم می سرود افسانه های شهر تنهایی

نسیم وصل یاران غصه ها از خاطرم میراند
چو دستی مهربان بر شانه های شهر تنهایی

هزاران شمع خاکستر شدند ، اما ندانستند
بهای شمع را پروانه های شهر تنهایی

ز غمهای زمان آسوده بگذشتند بی اشکی
قفس بر دست آن دیوانه های شهر تنهایی

و رقصیدند در میخانه های کوی یکرنگی
چو نوشیدند از این پیمانه های شهر تنهایی

31فروردین 78

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا