🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شهر ماتم زده

(ثبت: 225562) اردیبهشت 2, 1399 

 

تمام کوچه های شهرمان را غم گرفته
درون خانه جای همهمه ماتم گرفته

برای ما که روزگارمان رنگ خزان است
زمین از گریه های نو بهارش نم گرفته

کجای زخم های کهنه را محکم ببندیم
که این درد جدید جان از تن آدم گرفته

#آذر_رئیسی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مهدی

    دی 29, 1399

    خیلی زیبا احسنت

  2. محمد ح

    دی 29, 1399

    خوبه

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا