🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شور عشق

(ثبت: 242607) آبان 12, 1400 

 

هر که از عشق ندارد اثری بی خبر است
چون درختیست پر از شاخه ولی بی ثمر است

عشق نقاشی دوران هنرمندی ماست
آنکه بی واهمه عاشق نشده بی هنر است

خیمه در عشق نزد هر که پشیمان شده است
ساکن کاخ اگر هست هم او در به در است

کوه اگر کنده کسی در ره معشوق هم این
شور عشق است نه از سختی نوک تبر است

عاشقی را به تمنا ز دل و جان بخرید
گرچه عاشق ز جدایی همه دم خون جگر است

علیرضا محمدی سرچشمه یی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    آبان 12, 1400

    درود بر شما
    خیلی زیباست
    قلمتان سبز🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا