🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شکر و افطار

(ثبت: 268333) اسفند 23, 1402 
شکر و افطار

بسم رب المنزًل القرآن
#رباعی – شماره ۱۰۸
شکر و افطار

بر پا است ضیافتی به وقت افطار
ای دل به نوای ربّنا دل خوش دار

بنشین به ادب به پای این سفره و شکر
برخوان به محبت خدای غفّار

غبار دستگاه حسینی- مهدی رستگاری
بیست و نهم فروردین یکهزار و چهارصد و یک خورشیدی
هفدهم رمضان ۱۴۴۳ ه.ق.
بداهه سرایی گروه ادبی «گنج نامه»

دفتر شعر شیدایی
۶۰۴

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا